Ev Uşaq stomatologiyası Kontekstli reklamın effektivliyini təyin etmək üçün alətlər. Kontekstli reklamın effektivliyi

Kontekstli reklamın effektivliyini təyin etmək üçün alətlər. Kontekstli reklamın effektivliyi

26.04.2018 Oxuma vaxtı: 8 dəqiqə

Kontekstli reklamla bağlı seriyamızın ilk məqalələrində biz CI-nin əsas anlayışlarını açıqladıq və onun necə işlədiyini öyrəndik: bu, ilkin məlumatdır, az və ya çox ümumi mənzərəni təqdim etmək üçün lazım olan minimum əsaslardır. Bu günün üçüncü məqaləsi bir az daha dar bir ixtisasa aiddir: təhlilin necə aparılacağını sizə xəbər verəcəyik kontekstli reklam.

Kontekstli reklamın effektivliyinin təhlili: hansı vasitələrdən istifadə etmək

Yandex və Google öz sistemləri üçün xüsusi analitik mexanizmlər hazırlayıblar - Yandex.Metrica və Google Analytics. Bunlar xüsusi alətlərdir ki, onun sayəsində hesab sahibi istifadəçi reklamı tıkladıqdan sonra saytda nə baş verdiyini anlaya bilər (eyni analitik sistemlər də istifadə olunur). Onların sistemli və funksional fərqləri var, lakin kampaniyalarınızı tanıtmaq üçün hansı axtarış sistemindən istifadə etməyinizdən asılı olmayaraq, hədəflər təyin etməyi bacarmalısınız.

İcmaya Yandex.Metrica-nın məqsədləri ilə başlayaq. Bu analitik alət Metrica sayta bütün ziyarətləri nəzərə alır - istifadəçinin haradan gəlməsindən asılı olmayaraq, Direct ilə inteqrasiya sayəsində siz Qırğızıstan Respublikası haqqında məlumat ala bilərsiniz. Düzgün olması üçün hədəflər təyin etməlisiniz. Məqsəd, reklama cavab olaraq gözlənilən konkret istifadəçi hərəkətidir.

Yandex.Metrica-da məqsədlərin yaradılması nümunəsi

Dərhal hədəflər təyin etməlisiniz, çünki onlar CD-nin işi haqqında hesabat yaratmaq üçün istifadə olunacaq və ziyarətçilərin hərəkətlərini izləməyə imkan verir. Misal üçün:

  • "Baxışların sayı" hədəfini təyin edin - hesabatda müəyyən səhifələrə baxılan ziyarətlərin sayını izləyirik və görürük;
  • "Səhifə Ziyarətləri" məqsədini təyin edin - saytın bir səhifəsinə və ya bir neçə səhifəsinə daxil olub-olmadığını, xarici keçidin kliklədiyini, e-poçt düyməsinin kliklədiyini və faylın yükləndiyini izləyirik;
  • "JavaScript hadisəsi" məqsədini təyin etdik - biz saytdakı səhifənin ünvanını dəyişdirməyən demək olar ki, hər hansı bir ixtiyari hadisələri izləyirik: düyməni basmaq, formanı doldurmaq, istifadəçinin səhifədə keçirdiyi vaxt;
  • Biz "Birləşmiş Məqsəd" təyin etdik - yuxarıda göstərilənlərin hamısını izləyirik.

Direct-də məqsədlərin qurulması haqqında ətraflı məlumatı Yandex.Help-də tapa bilərsiniz.

Məlumatın lazım olduğu səhifədə Metrik sayğacını quraşdırdıqdan sonra məqsədlər üçün məlumatların toplanması başlayacaq və hesabat yaradılacaq.

Hesabatdan nə öyrənə bilərsiniz?

  • Axtarış istifadəçiləri tərəfindən vebsaytınızı tapmaq və ziyarət etmək üçün hansı kampaniyalar, reklamlar, açar sözlər və ifadələrdən istifadə olunur, həmçinin bu istifadəçilərin hansı regionda yerləşdiyi və resursunuza hansı reklam platformasından daxil olduqları.
  • Auditoriyanız kimdir: cins, yaş, maraqlar, üstünlüklər Crypt texnologiyası ilə təhlil edilir.
  • Kampaniya öz məqsədlərinə nail oldumu - istifadəçilər gözlədiyiniz kimi davrandılarmı: linklərə klik etdilər, formaları doldurdular, faylları endirdilər, lazımi sayda sayt səhifələrini ziyarət etdilər, bülletenə qeydiyyatdan keçdilər və ya abunə oldular və s.
  • Bir onlayn mağazanın sahibisinizsə, Metrica istifadə edərək əldə edə bilərsiniz təfərrüatlar vebsaytınızda yerləşdirilən sifarişlər, həmçinin hər bir sifarişin nə qədər mənfəət gətirdiyi və ən yüksək qiymət etiketinə malik sifarişlərin haradan gəldiyi barədə məlumatlar.
  • Birbaşa Metrica interfeysində siz reklama nə qədər xərcləndiyini təxmin edə bilərsiniz orta qiymət bir bölgə, sorğu və ya sayt üçün klik başına orta və ya ümumi xərc nə qədərdir?
  • “Məqsədli Zəng” xidmətindən istifadə edərək, müxtəlif tanıtım kanallarının nə qədər effektiv işlədiyini müqayisə edə bilərsiniz: siz hesab sahibi kimi xüsusi telefon nömrələri alırsınız, onları müxtəlif mənbələrlə əlaqələndirirsiniz, sonra vebsaytdakı və virtual vizit kartındakı nömrə avtomatik olaraq göstərilir. mənbəyə görə dəyişdirildi - bu yolla zəngin hansı kanaldan gəldiyini öyrənə bilərsiniz.

Metrica-dan Yandex.Direct hesabatı necə görünür?

Metrica-da olduğu kimi, siz Qırğızıstan Respublikasının işinə dair hesabat alırsınız Google AdWords:

Google Analytics-dən CI hesabatı nə kimi görünür?

Google Analytics-dən e-ticarət qurmaq daha çətindir və Metrica ilə müqayisədə daha geniş nəticələrə malikdir.

Parametrlərin iki növü var: standart (Metrica-da olduğu kimi) və qabaqcıl - ən maraqlı və müxtəlif faydalı məlumatlarla zəngindir. Əgər standart seçimi quraraq, sifarişlər və onların nə qədər başa gəldiyi haqqında məlumat tapa bilsək, qabaqcıl seçim bizə mallarla müxtəlif istifadəçi hərəkətləri haqqında məlumat verəcək, məsələn:

  • kataloqda məhsul kartlarına klik və axtarış;
  • səbətdəki əşyaların manipulyasiyası (məsələn, əlavə etmək və ya silmək);
  • ətraflı baxış sifariş vermək və s.

Dövrün sonunda siz iki hesabat alırsınız: "Elektron ticarətə baxış" və "Məhsul Performansı". Bunlara daxildir:

  • məhsul gəlirləri, konvertasiya dərəcələri haqqında məlumat (aşağıda onlar haqqında daha çox);
  • hər əməliyyat üzrə maddələrin orta sayı;
  • orta sifariş dəyəri;
  • geri qaytarılması haqqında məlumat;
  • müştərilərə malları səbətə əlavə etmək və sifariş vermək imkanı verən malların dəyəri və s.

Nə üçün bu növ e-ticarət onlayn mağazalar üçün faydalıdır? Çünki mahiyyət etibarilə ümumiləşdirilmiş xüsusiyyətlər yalnız onlayn mağazanın gələcək strategiyasını müəyyən etməyə kömək edən istehlakçı davranışı, həm də nəyə investisiya qoyulacağını və nəyin olmadığını başa düşməyə kömək edir; nə qazanc gətirəcək, nə gətirməyəcək. Bu, yalnız nə qədər satıldığı və nə qədər qazanıldığı barədə məlumat deyil, bunlar işdəki səhvləri müəyyən etməyə və real pula qənaət etməyə imkan verən keyfiyyət göstəriciləridir.

Kontekstli reklam KPI-ləri

KPI (ingilis dilindən əsas performans göstəriciləri) – Qırğızıstan Respublikasının əsas fəaliyyət göstəriciləri. Bunlar CD-nin biznes üçün nə qədər sərfəli olduğunu və büdcənin bu kanala nə dərəcədə iqtisadi cəhətdən əsaslandırıldığını başa düşməyə imkan verən xüsusiyyətlərdir.

KPI üçün şablonlar yoxdur və hər bir göstəricinin hansı səviyyədə olması lazım olduğunu və hansı kombinasiyanın 100% qazanacağını söyləmək mümkün deyil. Bununla belə, bu göstəricilərin təhlili problemləri müəyyən etməyə və kampaniyanı sərfəli istiqamətə yönləndirməyə kömək edir.

Ticarət məlumatları konfiqurasiya olunarsa, ROI Google Analytics-də "Xərclərin təhlili" hesabatında, "Trafik mənbəyi" bölməsində, "Reklama İnvestisiyalarının Qaytarılması" sütununda görünə bilər.

Kontekstli reklamın idarə edilməsi təkcə analitik deyil, həm də yaradıcı qabiliyyətlər tələb edir. Hesabatlardan alınan məlumatları düzgün təhlil etmək və müvafiq reklam mətnlərini tərtib etmək təkcə vacib deyil - siz istifadəçilər üçün maraqlı və cəlbedici reklam kampaniyaları yaratmalısınız. Bu səviyyədə kontekstli reklamın qurulmasını bizimlə sifariş edə, yaza və ya zəng edə bilərsiniz!

Həyat müasir insanİnternetlə ayrılmaz şəkildə bağlıdır. Reklam, digər fəaliyyət sahələri kimi, sakitcə, lakin inamla World Wide Web-ə keçir.

Bəlkə də hər bir İnternet istifadəçisi kontekstli reklam haqqında heç olmasa uzaqdan eşitmişdir. Bu, vebsaytlar, xidmətlər və ya məhsullar olsun, biznesi təşviq etmək üçün güclü və effektiv vasitədir. Ancaq kontekstli reklamın xüsusiyyətlərini ətraflı nəzərdən keçirmədən, onun üstünlüklərini və mənfi cəhətlərini aşkar etmədən və onun hansı problemləri həll etdiyini öyrənməzdən əvvəl bu termini müəyyənləşdirmək lazımdır.

Kontekstli reklam çox populyar və geniş yayılmışdır. Çox yönlü və çoxfunksiyalı olduğuna görə kontekstli reklamın nə olduğunun kanonik, aydın tərifi yoxdur. Üç xarakterik xüsusiyyətə malikdir:

  • Reklam yerləşdirmək üçün resurs axtarış motoru səhifələridir. Onlar bu səhifənin mövzusuna və məzmununa uyğundur. Yəni istifadəçi “Linovo telefonu” axtarış çubuğuna sorğu yazsa, axtarış nəticələrinin ilk mövqelərində Lenovo telefonlarını reklam edən şirkətlərə keçid alacaq.
  • Kontekstli reklam həm kiçik biznes sahibləri, həm də ən böyük korporasiyalar tərəfindən istifadə olunur.
  • Kontekstli reklamda müştəri xərcləri var. Bu o deməkdir ki, kontekstli reklam vasitəsilə siz müştərilərinizi reklamçının ödəməyə hazır olduğu qiymətə ala bilərsiniz.

İnternet reklamı – kontekstual və SEO optimallaşdırılması

Statistikaya görə, internetdə məlumat axtararkən istifadəçilərin yalnız 25%-i birinci səhifədə lazım olan məlumatı tapdıqda növbəti səhifəyə keçir. Buna görə də, biznes sahibləri veb saytlarının axtarış nəticələrində birinci yerdə olmasını istəyirlər. Bu problem SEO optimallaşdırılması və kontekstli reklamla həll edilir. Bu alətlər arasındakı əsas fərq, məqsədlərə çatmaq üçün vaxtdır.

SEO optimallaşdırılması İnternetdə müəyyən bir resursun təşviqinə yönəlmiş texnikalar toplusudur. Bunu etmək üçün parametrlər konfiqurasiya edilir və məzmun əsas sorğulara ən yaxşı uyğunlaşacaq şəkildə tənzimlənir. Optimallaşdırma həm sayt daxilində, həm də xarici resurslar üzərində iş aparılır - kataloqlarda qeydiyyat, keçidlərin mübadiləsi. İstədiyiniz effekti yalnız uzun müddətdə əldə edə bilərsiniz. Kontekstli reklamın ilk nəticələri bir neçə gün ərzində nəzərə çarpır.

Kontekstli reklam nə vaxt və hansı məqsədlər üçün istifadə olunur?

  • Tez nəticələr lazımdır. Optimallaşdırmadan istifadə edərək veb saytın tanıtımını gözləməyin heç bir yolu yoxdur.
  • Reklam kampaniyasının büdcəsi məhduddur. Bizə maliyyənin şəffaf uçotu lazımdır, ondan onların necə xərcləndiyini görə bilərik. Bu növ reklamın xüsusiyyətləri sizə reklamı göstərmək üçün deyil, klik başına ödəməyə (resursa keçid) imkan verir. Eyni zamanda, parametrlər potensial müştəri üçün maksimum dəyəri müəyyən etməyə imkan verir (veb-sayta baxış).
  • Kampaniya zamanı dəyişdirilə bilən, düzəldilə bilən, hər mərhələdə idarə oluna bilən reklama ehtiyacımız var. Fərdiləşdirmə seçimləri reklamdan keçidləri izləməyə, klik qiymətini təyin etməyə, büdcəni bir gün, həftə, rüb üçün paylamağa və hədəf auditoriyanı seçməyə imkan verir. İstənilən vaxt parametrləri dəyişdirə, reklam kampaniyasını dayandıra və sonra bu məsələyə qayıda bilərsiniz.

Effektivlik, şəffaflıq və müştərilərin tez əldə edilməsi - kontekstli reklam bunun üçündür. Əgər qısa müddətdə satış artımı və yeni müştərilərə ehtiyac varsa, məhsul axtarış sorğularına cavab verirsə, lakin SEO təşviqinin nəticələrini gözləməyə vaxt yoxdursa, kontekstli reklam bu mərhələdə təsirli olacaq vasitədir.

Kontekstli reklamın növləri

Axtarış, tematik, media, hədəflənmiş (hədəflənən) kontekstli reklamlar var.

  • Axtarış motoru sorğu daxil edildikdən sonra göstərilir. Reklamların yerləşdirilməsi ya axtarış nəticələrinin sağında, ya da yuxarıda, ilk 2-3 sətiri tutur.


Yandex şəbəkəsində:

Axtarış kontekstli reklam effektivdir - istifadəçi üçün gözə dəymir, o, yalnız axtardığı məlumatı alır; Axtarış motorlarının yüksək trafikinə görə, reklam hər gün əhəmiyyətli sayda insan tərəfindən görülür.

  • Tematik reklam

Reklamlar mövzuya oxşar resurslarda yerləşdirilir. Bunlar veb saytlar, bloglar, kataloqlar ola bilər. Resurs üçün əsas tələb yüksək trafikdir. Bu halda ödəniş axtarış sistemi ilə reklamın yayımlandığı saytın sahibi arasında bölüşdürülür.

Tematik kontekstli reklam belə görünür:

– parlaqlığı ilə seçilir, diqqəti cəlb edir. O, iki növ kontekstli reklamın xüsusiyyətlərini birləşdirir - axtarış və tematik. Həm axtarış səhifələrində, həm də tərəfdaş resurslarında yerləşdirilə bilər. Bu banner reklamları nisbətən yeni bir vasitədir və indiyə qədər İnternetdəki bütün kontekstli reklamların yalnız onda birini təşkil edir.

Belə bir reklam nümunəsi:

  • Kontekstli reklamda şəxsi hədəfləmə müəyyən bir istifadəçi qrupunu hədəf alır. Bu şəhər, yaşa, cinsə görə seçim ola bilər. Bu cür parametrlər reklamın effektivliyini artırmaq üçün istifadə olunur ki, onu dar bir hədəf auditoriyası - xüsusi bir auditoriya görsün. coğrafi yer, maraqlar, fəaliyyətlər və ya həyat tərzi. Davranış hədəfləmə var. Bu parametrlərlə istifadəçi saytda soyuducu reklamlarının yayımını görəcək tədris vəsaitləri, davranışı seçimə uyğundursa - yəni bu yaxınlarda məişət texnikası haqqında məlumat axtardı.

Kontekstin müsbət və mənfi cəhətləri

İstənilən səriştəli rəhbər başa düşür ki, qərar qəbul edərkən baxılan məsələnin müsbət və mənfi tərəflərini nəzərə almaq lazımdır.

  • İstifadəçi tələblərinə cavab vermək. Kontekstli reklam qıcıq yaratmayan, lakin potensial müştərilərin maraqlarına cavab verən nadir sahələrdən biridir. Əgər istifadəçi West TV axtarırsa, bu avadanlığın satışı ilə məşğul olan şirkətin elanını görəcək ki, bu da ona uyğun modeli seçməkdə və almaqda faydalı olacaq.
  • Tez nəticələr əldə edin. Bütün mərhələlər Reklam kampaniyası– reklam yaradın və baxılmaq üçün moderatora göndərin, cavab gözləyin, hesabınızı doldurun, bir neçə gündən çox olmayacaq. Reklamın işə salınması (düzgün parametrlərlə), bir neçə saatdan sonra zəngləri qəbul etməyə və sifarişləri qəbul etməyə imkan verir.
  • Hədəf auditoriyası üçün işləmək. Kontekstin istifadəçi sorğularına cavab verməsini təmin etməklə, bu, reklamınızın açıq şəkildə hədəfdə olmasını təmin edir.
  • Aşağı minimum başlanğıc həddi. Kiçik bir məbləğ 300-400 rubl müxtəlif səviyyəli müəssisələrə reklam kampaniyası aparmağa imkan verəcəkdir. Kontekstli reklam həm müstəqil vasitə kimi, həm də digər reklam fəaliyyətləri ilə birlikdə istifadə edilə bilər.
  • Ödəniş sisteminin çevikliyi və şəffaflığı. İstənilən vaxt ya monitorinq və parametrləri dəyişdirməklə reklam fondunu artıra, ya da heç bir cəza olmadan kampaniyanı dayandıra bilərsiniz. Saytda sərf olunan vaxta görə deyil, konkret istifadəçinin kliklənməsinə görə ödəniş etmək imkanı bu reklam növünün böyük üstünlüyüdür.
  • Böyük iştirak. Bu gün İnternet müasir insanın həyatında o qədər tələb olunur ki, bəlkə də Ümumdünya Şəbəkəsində tapılmayan hədəf auditoriyası yoxdur.
  • Veb saytı olmadan kontekstli reklamdan istifadə etmək imkanı. Reklam platformaları əlaqə məlumatlarını, iş saatlarını və satıcı haqqında məlumatları göstərən keçid səhifələri yaratmağa imkan verir.
  • Kontekstli reklamın effektivliyini ölçməyə imkan verən müxtəlif reklam şəbəkəsi alətləri. Axtarış platformalarında statistik məlumatların emalı xidməti mövcuddur. İstifadəçi hərəkətləri haqqında hesabat 10 dəqiqə ərzində görünə bilər. Bu alətlər sayəsində reklamçı resursun sorğulara nə dərəcədə uyğun olduğunu qiymətləndirə, ən təsirli ifadələri və sorğuları izləyə və zamanla sayt trafikini təxmin edə bilər. Statistik məlumatlara malik olmaqla siz dəyişikliklər edə, xərcləri planlaşdıra və cari reklam kampaniyasının təsirini artıra bilərsiniz.
  • Reklamın təsiri kampaniya boyu davam edir. Reklam vəsaitləri xərclənən kimi, ziyarət trafiki fərqli olaraq əvvəlki mövqeyini alacaq uzun aktyorluq SEO optimallaşdırılması zamanı.
  • Xərclənmiş pulun qaytarılması arasında uyğunsuzluq təhlükəsi. Yanlış parametrlər bir müştərinin cəlb edilməsinin dəyərinin həddindən artıq artmasına səbəb ola bilər. Bir alıcıdan alınan orta mənfəətdən əhəmiyyətli dərəcədə az olmalıdır.
  • Fəaliyyətin müəyyən sahələrində istifadə edə bilməməsi. Müəyyən məhsulların internetdə reklamının qadağan edilməsi, bəzi məhsulların yalnız oflayn axtarışının spesifikliyi bu cür kampaniyalar üçün kontekstli reklamı səmərəsiz edir.

Reklam kampaniyasına hazırlıq

Kontekstdən istifadə edərək onlayn reklam kampaniyasının aparılması ilk baxışdan göründüyü kimi sadə proses deyil. Bir çox incəliklər və nüanslar, parametrlərin düzgün qurulmasının mürəkkəbliyi sizi kontekstli reklamdan imtina etməyə və ya kampaniyanın nəticələrini inkar etməyə məcbur edə bilər.

İlk növbədə saytı tənqidi qiymətləndirmək lazımdır və ya informasiya resursu, potensial müştərinin reklamdan əldə edəcəyi. Kifayət qədər tutumlu, əlçatan və yüksək keyfiyyətli məlumatlarla doludurmu? Axtarış sorğularına tam cavab verəcəkmi? İstifadəçinin keçdiyi səhifədəki məlumat diqqəti cəlb etməməli, əlçatan və faydalı olmalıdır. Əks halda, səhifəyə kliklədikdən və axtardığınız məhsulu tapmayandan sonra ziyarətçi başqa sayt axtaracaq.

Məsələləri reklam agentliyi həll edəcək düzgün parametrlər, hesabın aktivləşdirilməsi, tələb olunan investisiyaların hesablanması və onların effektivliyinin qiymətləndirilməsi. Eyni zamanda, reklam büdcəsinə agentlik komissiyası üçün xərc maddəsi daxil edilməlidir.

Reklam aqreqatorları– Bunlar avtomatlaşdırılmış kontekstli reklam idarəetmə sistemləridir. Onların köməyi ilə siz kampaniyanı olmadan idarə edə bilərsiniz xüsusi təhsil. Aqreqatorlardan istifadə edərkən çox vacib bir müsbət məqam, suallar və ya çətinliklər yaranarsa texniki dəstək ilə əlaqə saxlamaq imkanıdır.

Öz əlinizlə reklam kampaniyası- bu sahədə bilik və təcrübə yoxdursa, bu kifayət qədər riskli addımdır. Əsas reklam platformaları Yandex.Direct və Google AdWords-də müstəqil olaraq yerləşdirərkən, forumlarda yalnız bir çox təlimat və məsləhətlər, parametrləri düzgün etməyə kömək edə bilər.

Kontekstli reklamın harada yerləşdiriləcəyini və məhsulunuzu hansı platformada yerləşdirməyin daha sərfəli olduğunu seçmək üçün onların hər birinin xüsusiyyətlərini direktoloq (kontekstli reklam üzrə mütəxəssis) olmayan reklamçının nöqteyi-nəzərindən nəzərdən keçirək:

  • Davamiyyət

Yandex axtarış sorğularında etibarlı liderdir və trafikin təxminən 60%-ni təşkil edir. Bu o deməkdir ki, onlar bu saytda daha çox məlumat axtarırlar, nəticədə klik başına xərc və müvafiq olaraq kontekstli reklamın qiyməti burada xeyli yüksəkdir.

  • İstifadə rahatlığı

Yandex çox rahat deyil, lakin parametrlər daha sadə və aydındır.

İkinci platformanın interfeysi çox rahatdır, lakin onu başa düşmək daha çətindir. Buna görə də, "dummies" üçün sadə bir sistem seçmək daha təhlükəsizdir.

  • Müsabiqə

Google AdWords mühitində daha az rəqabət var, pulsuz nişlər var, bu sayta üstünlük verir.

  • Reklam Ölçüsü

Google platforması başlıq üçün 25, reklam üçün isə 70 simvol təklif edir.

Yandex.Direct-də - müvafiq olaraq 33 və 75 simvol. Bu saytda şərtlər daha yaxşıdır. Bundan əlavə, Google AdWords-də reklam hər biri 35 simvoldan ibarət iki sətirə bölünməlidir. Bu, xüsusilə mətndə uzun sözlər olduqda, çox əlverişsizdir.

  • Reklam testi və statistika analitikası

Yandex.Direct-də yerləşdirərkən böyük çətinliklərə səbəb olur, on yüksək səviyyə Google AdWords-də.

  • Reklam xərcləri

Yandex.Direct - 30 qəpikdən qiymətə klikləyin, 300 rubldan reklam verməyə başlaya biləcəyiniz məcburi məbləğ, hesabınıza daxil olan bütün vəsaitlər, 1 il və ya daha çox yerləşdirmə təcrübəsi üçün endirimlər və bonuslar mövcuddur.

Google AdWords - minimum qiymət 27 qəpik basın, başlanğıc məbləği 400 rubl, bunun yalnız 50% hesaba gedir, yeni başlayanlar üçün mövcud olan və 70% -ə qədər qənaət etməyə imkan verən endirimlər və promosyonlar sistemi mövcuddur.

Hər iki platformanın bütün müsbət və mənfi cəhətlərini nəzərə alaraq, aşağıdakı nəticələr çıxara bilərik:

Google AdWords platforması axtarış trafikində daha az iştirak edir, lakin cəlbedici rəqabət səviyyəsinə malikdir və bu, reklam kampaniyasına əhəmiyyətli dərəcədə qənaət etməyə imkan verir. İstifadəçi dostu interfeysi, video və qrafikləri yerləşdirmək, istifadə etmək mümkündür Youtube kanalı. Parametrlərin mürəkkəbliyinə görə, kontekstli reklam sahəsində mütəxəssisin rəhbərliyi altında reklam kampaniyaları aparmaq üçün daha uyğundur.

Yandex.Direct axtarış sorğularında liderdir, yüksək keyfiyyətli partnyor resurslarının böyük seçimi var ki, bu da bu platformanı reklamçılar üçün perspektivli edir. Böyük rəqabət yüksək reklam xərclərinə səbəb olur. İnterfeys sadəliyi agentlik xidmətlərindən istifadə etmədən effektiv reklam kampaniyası aparmağa imkan verir.

Yaxşı reklam yazmaq qaydaları

Bir reklam reklamının həll etməli olduğu vəzifə potensial alıcının diqqətini cəlb etməkdir. İlk növbədə, Yandex.Direct və Google AdWords-də yazmaq qaydalarına əməl etməlisiniz. Bu, başlıqlarda və reklamlarda olan məbləğdir, yoxluğudur böyük HƏRFLƏR və əlaqə məlumatları (telefon, E-poçt, ünvanlar).

  • Axtarış sorğuları reklamların başlıqlarında olmalıdır. Məsələn, bir istifadəçi İnternetdə yemək prosessorunu haradan alacağını axtarırsa, çətin ki, "Sifariş üçün müxtəlif avadanlıqlar" elanına diqqət yetirsin. Bu pis başlığın nümunəsidir. Reklamın hansı sorğulara cavab verməsi barədə düşünməli və onu bu məlumatlar əsasında qurmalısınız.
  • Uzun, bəzəkli ifadələrdən qaçınmaq lazımdır. Reklamlar sadə və başa düşülən olmalıdır. İstifadəçilər “ən yaxşı”, “ən etibarlı” və s. kimi üstünlük formalarından ehtiyatlanırlar. Amma endirimlər, promosyonlar və bonusları qeyd etmək uğurlu reklam vasitəsidir.
  • Reklamçı bilməlidir ki, internetdə bəzi məhsulların təbliği qadağandır. Buna görə də qarşısını almaq üçün çətin vəziyyətlər, World Wide Web-də xüsusi məhsulların reklamı ilə bağlı mütəxəssislə məsləhətləşmək daha yaxşıdır.

Kontekstli reklamın qiyməti nə qədərdir?

Məhsulu tanıtmaq üçün ilk dəfə kontekstdən istifadə edən reklamçını narahat edən mühüm sual effektiv reklam kampaniyasının nə qədər başa gələcəyidir? Sahibkarlar yaxşı bilirlər ki, bir neçə yüz rubl reklam xidmətləri ilə müəyyən edilən minimum xərc, aşağı ehtimal dərəcəsi ilə görünən nəticələr verəcəkdir.

Kontekstual büdcə

  1. Fənlər

Müvafiq olaraq, effektiv reklam büdcəsinin formalaşdırılması birbaşa istiqamətin xüsusiyyətlərindən asılıdır: rəqabət səviyyəsindən, məhsula müraciətlərin tezliyindən və mövsümilikdən. Rəqabətin səviyyəsi nə qədər yüksək olarsa, bu sahədə məhsul bir o qədər gəlirli, klik bir o qədər bahadır və reklam xərcləri bir o qədər yüksəkdir.

  1. Məkan

Reklam büdcəsi böyük şəhər orta və ya kiçik reklamdan fərqlənəcək məhəllə. Coğrafi komponentə iki amil təsir edəcək - rəqabət və axtarış trafikinin intensivliyi.

İnternetin nüfuzunun və buna uyğun olaraq sorğuların tezliyinin aşağı olduğu kiçik bir şəhərdə büdcə artımı gətirməyəcək. arzu olunan nəticələr. Bu vəziyyətdə, bütün mövcud olanlardan maksimum istifadə etməlisiniz reklam platformaları və daha geniş axtarış ifadələrindən istifadə edin.

Böyük bir şəhərdə, yüksək axtarış trafiki və rəqabət, əksinə, səmərəliliyi artırmaq üçün reklamın coğrafiyasını daraltmaq lazımdır.

  1. Reklamın məqsədi

Sürətli satış artımı problemi ən dözümlü hədəf auditoriyası üçün klik başına xərcləri artırmaqla həll edilə bilər. Burada reklam vəsaitlərinin sürətli istehlakı ilə qısa müddət ərzində satışlarda artım olacaq.

Hədəf auditoriyasını genişləndirmək üçün bir klik üçün xərcləri azaltmaq, reklam coğrafiyasını artırmaq, əvvəllər maraqsız alıcıları cəlb etmək olar. Qarşıya qoyulan məqsədlərə nail olmaq uzunmüddətli perspektivdə gözlənilməlidir, büdcə vəsaitləri daha uzun müddətə xərclənir.

  1. Müddət

Kiçik bir reklam büdcəsinə malik olduğu üçün müddətin süni şəkildə uzadılmasının mənası yoxdur. Gündə və ya həftədə bir neçə klik limitinin qoyulması səmərəliliyinizi artırmayacaq. Reklam puluna qənaət etmək üçün daha ucuz açar sözlər seçmək daha yaxşıdır.

Kontekstli reklamın effektivliyinin müəyyən edilməsi

İstənilən reklamın məqsədi satışları artırmaqdır. Reklam serverlərindəki statistik alətlər effektivliyi hesablamağa imkan verir. Resursda tamamlanmış hərəkətlər haqqında belə məlumatlar Yandex.Metrica və Google Analytics sayğacları tərəfindən təmin edilir.

Reklam büdcəsinin hesablanması və effektivliyinin qiymətləndirilməsi üçün çox mühüm göstərici çevrilmə dərəcəsidir. Bu göstərici ziyarətçilərin neçə faizinin alış-veriş etdiyi barədə fikir verir. Termin praktiki olaraq aşağıdakıları ifadə edir: 20% dönüşüm nisbəti 100 ziyarətçidən 20-nin sifariş verəcəyini güman edir (hər beşdə bir).

Hər bir alıcı 200 rubl gətirirsə, klik qiyməti 5 rubl, bir alıcı üçün reklam xərcləri 25 rubl olacaq.

Başqa bir mühüm göstərici klik başına orta qiymət və maraq doğuran mövzuda sorğuların sayıdır. Reklam platformalarının təqdim etdiyi məlumatlar hesablamalar üçün uyğun deyil. Bu çox ümumi məlumatdır. Büdcəni müəyyən etmək və effektivliyi hesablamaq üçün minimum xərclərlə sınaq reklam kampaniyasına pul xərcləmək daha yaxşıdır. Ən yaxşı seçim seçimlə 2-3 reklamdır açar sözlər hər birinə 5-10 məbləğində. İfadələr çox qeyri-müəyyən deyil, həm də ciddi aydınlıq olmadan, 3 sözə qədərdir. Test üçün hədəfləmə reklam kampaniyası ilə eynidir. Müddət 5-10 gün. Belə bir testin orta qiyməti 2-4 min rubla başa gələcək.

Məqaləni bəyəndinizmi? Sosial mediada dostlarınızla paylaşın. şəbəkələr:

Bu yazıda kontekstli reklamın effektivliyini necə düzgün təhlil etmək barədə danışmaq istəyirik. Kontekst işləyir, reklam gedir, statistika qrafikləri amansızcasına yüksəlir və sən öz qələbəni beynində qeyd edirsən, lakin müştəri zəng edib hər şeyin sadəcə dəhşətli olduğunu və daha sizinlə işləmək istəmədiyini söyləyəndə hər şey bitir. . Bu vəziyyətdən necə qaçmaq olar? Səbir, gənc dostum! İndi hər şeyi biləcəksiniz.

Digər vacib cəhət ondan ibarətdir ki, kontekstli reklamlar həddən artıq həddən artıq qiymətləndirilib və problemlər çox vaxt ondan kənarda ola bilər: aidiyyəti olmayan məhsul, trafiki çevirməyən vebsayt, tətbiqlərin zəif işlənməsi və s. Buna görə də, bütün aspektlərdə kontekstin effektivliyinin təhlili uğursuzluq göstərsə də, nəticə çıxarmazdan əvvəl müştəri ilə işin bütün digər mərhələlərini təhlil edin.

Kontekstli reklamın qiymətləndirilməsi meyarları

Gəlin məntiqli düşünək. Sizcə, hesabatların tərtibi və sonrakı planlaşdırma zamanı hansı qiymətləndirmə meyarlarından istifadə edilə bilər və istifadə edilməlidir? Kontekstli reklamın, hər hansı digər reklam növü kimi, konkret məqsədi var - satmaq. Kontekstli reklamın effektivliyini təhlil edərkən məhz bu əsas və əsas meyardır. CTR və ya dönüşüm deyil, yeni müştərilərin sayı. Kosmik CTR və heyrətamiz dönüşüm əldə etməyə icazə verin, lakin satınalma sütununda sıfır inadkarlıqla görünsə, bütün bunlar yox olur.

Onlayn reklam performans göstəricilərinin əhəmiyyəti azalan qaydada:

  • xalis gəlir;
  • bağlanmış müqavilələrin sayı;
  • daxil olan müraciətlərin (rəhbərlərin) və zənglərin sayı;
  • ziyarətçidən tətbiqə;
  • klik başına orta qiymət və kliklərin sayı (trafik);
  • reklam kampaniyasındakı açar sözlərin sayı.

Cədvəl yaradın, yuxarıdakı nöqtələri oraya daxil edin və hər bir göstərici üçün bir dəyər daxil edin. Üstəlik, hər hansı bir fərdi platformanın (məsələn, və ya) deyil, fərdi kampaniyaların, reklam qruplarının və hətta fərdi reklamların effektivliyini qiymətləndirmək lazımdır.

Təşviq strategiyası hazırlayarkən dərhal özünüzü təyin edin konkret məqsəd, ya bu saytdan gələn müraciətlərin sayıdır, ya da daha yaxşısı, satışdır. Və planınızı və məqsədlərinizi müştəriyə səsləndirin. Axı, hər şey ən yaxşı şəkildə işlədikdə əks vəziyyət də baş verə bilər. Sayta trafik axır, çevrilir, sifarişlər davamlı olaraq gəlir, məhsullar satılır, lakin eyni zamanda müştəri narazı qalır, çünki bəzi təlimlərdə ona çevrilmənin 4% -dən aşağı olmaması fikri aşılanır, və məsələn, sizinki 2 .5%, lakin eyni zamanda ucuz trafik və hələ də aparıcıların aşağı qiymətidir.

Əsas göstəriciləri necə hesablamaq olar?

Ancaq bu nömrələrə və danışacaq bir şeyə sahib olmaq üçün əvvəlcə performans göstəricilərini təqdim etməli və onları izləməyə başlamalısınız.

Hədəf tədbirləri:

1. Veb analitikası və çevrilmələri. Və . Bu, abunə olmaq, material yükləmək, müəyyən bir səhifəyə baş çəkmək və ya saytda məqsədyönlü hərəkət etmək ola bilər.

2. Telefon zəngləri. Hər bir reklam mənbəyi üçün ayrıca telefon nömrəsindən istifadə etmək daha yaxşıdır ki, daha sonra nəyin effektiv işlədiyini və ən yaxşı keyfiyyət və kəmiyyət göstəricilərini verdiyini müəyyən edə biləsiniz. Siz də istifadə edə bilərsiniz.

3. Oflayn. Bölgənizdə biznes mexanizmləri elə qurulubsa ki, müştəri internet səhifəsində məlumat tapsın, zəng vurmur, dərhal mağazaya gəlib alış-veriş edirsə, hətta satıcı da həmişə alıcının haradan gəldiyini soruşmur onda endirimlə satın almaq hüququ verən promosyon kodlarından istifadə etmək müdrikdir.

1. CTR.Ən sadə göstərici. Kliklərin sayını alırıq və reklam təəssüratlarının sayına bölürük. Yaxşı CTR göstəriciləri ilə klik başına qiymət azalacaq və reklamlar daha yüksək və daha tez-tez göstəriləcək.

2. Dönüşüm. Burada hər şey ağrılı şəkildə tanışdır - saytdan gələnlərin sayı müəyyən bir müddət ərzində ziyarətçilərin sayına bölünməlidir. Bu göstəricini artırmaq üçün bunu etmək lazımdır açılış səhifə elanda yazılanlarla eyni məlumatları ehtiva edirdi. Kontekstli reklamda məhsulunuzun 1000 rubl olduğunu yazsanız və sayta daxil olanda istifadəçi 3 dəfə yüksək rəqəm görürsə, onda dönüşüm sıfıra meyl edəcək.

3. Müştəri dəyəri.Əvvəlki nöqtəyə bənzətməklə, yalnız indi biz bütün trafik xərclərini yeni müştərilərin sayına bölürük.

4.. İqtisadiyyatın təmiz klassikləri. ROI = (Gəlir - Xərc)/İnvestisiya * 100% və ya Xalis Mənfəət/İnvestisiya * 100%. olanlar. Reklama yatırdığınız pul nə qədər gəlir gətirir?

Kontekstli reklamın effektivliyinin təhlilinə nümunə

verilmiş. "Mənim Evim" tikinti şirkəti. Aylıq reklam xərcləri: Yandex Direct - 20 000 rubl, Google AdWords - 22 000 rubl. Əlavə olaraq müşayiət üçün 10.000. Kampaniya müddəti 3 aydır.

Beləliklə 3 aylıq ümumi xərc= 20000*3 + 22000*3 + 10000*3 = 156.000 rubl.

Bu müddət ərzində My Home şirkəti ümumi dəyəri 21 milyon rubl və planlaşdırılmış xalis mənfəəti 3.150.000 rubl olan 9 müqavilə bağladı.

ROI= 3,150,000 / 156,000 * 100% ~ 2019%. Yəni, yatırılan hər rubl üçün şirkət orta hesabla 2019 rubl qazanır. Belə yüksək gəlirlilik dərəcəsi tikinti biznesinin yüksək marjası ilə bağlıdır. Digər sahələrdə belə ROI əldə etmək daha çətindir.

Bu biliklərdən istifadə edərək istənilən reklam kampaniyasının effektivliyini artıra bilərsiniz. Əsas odur ki, konteksti tamamilə ciddi qəbul edin. Uğurlar!

Müasir veb saytın təşviqi düzgün kontekstli reklam olmadan mümkün deyil. İnternetdə kontekstli reklam, səhifələrin populyarlığının artmasına və axtarış motorları tərəfindən qavranılmasına zəmanət verən SEO mütəxəssislərinin işinin təsirli elementinə çevrilir. Kontekstli reklam mahiyyətcə, axtarışa müəyyən sorğular daxil edildikdə nümayiş etdirilən mətn əsaslı ödənişli reklamdır.

Belə bir vasitə olur ən yaxşı variantdır müvəffəqiyyəti hədəflənmiş ziyarətçilərdən asılı olan kommersiya saytları üçün. Axtarış nəticələrində yüksək mövqelər bir sıra səbəblərə görə mövcud deyilsə, kontekstli reklam problemin düzgün həllinə çevrilir.

İnternetdə kontekstli reklam

Kontekstli reklamın idarə edilməsi və onun effektivliyinin qiymətləndirilməsi

Effektivliyi qiymətləndirmək üçün CTR (klikləmə dərəcəsi), kliklərin sayı, klik başına orta qiymət və sair kimi göstəriciləri ölçmək üçün alətlərdən istifadə etmək kifayətdir. Bundan əlavə, təşviq edilən saytda ziyarətçi davranışının effektivliyini qiymətləndirmək lazımdır. Yalnız potensial müştəri klikləmədi reklam saytınıza, onun alış-veriş etməsi lazımdır.

Kontekstli reklam işləyir, bir ay işləyir, ikiyə işləyir. Amma bu, böyük pul kimi deyil. Qarşınızda böyük bir daş görünür və üzərində yazı var: "Reklamınızı optimallaşdırsanız, böyük (və ya bəlkə də kiçik) gəlir əldə edəcəksiniz." Reklam büdcəsini artırsan, gəlir də artar, mənfəət də Allah göndərdiyi kimi gələr”.

Siz püşk atıb intuisiyanıza güvənə və ya “Psixika döyüşü”nə yaza bilərsiniz. Mən analitikaya və rəqəmlərə daha çox güvənirəm. Kontekstli reklamın effektivliyini necə "hiss etmək" haqqında şaman sirlərimi sizə danışacağam.

Kontekstli reklamın effektivliyini necə ölçmək olar

Bütün reklam kanalları üçün əsas göstərici alış dəyəri və ya CPO (Sifariş Başına Dəyər) dəyəridir. Satınalma dəyərini hesablamaq üçün satınalma xərclərini ödənişli sifarişlərin sayına bölmək lazımdır. CPO bütün sayt üçün və ya hər bir kanal üçün ayrıca hesablana bilər.

Alış qiyməti nə qədər aşağı olarsa, kanal, kampaniya və ya reklam qrupu bir o qədər təsirli olur.

Hər bir kanaldan alınan müraciətlərin sayının qəhvə meydançası ilə müəyyən edilməməsi üçün Yandex.Metrica və Google Analytics-də hədəfləri əvvəlcədən, ən azı bir neçə həftə əvvəl təyin etməyi məsləhət görürəm.

Və bir sifariş almaq üçün nə qədər xəmir tökmək lazım olduğunu başa düşmək üçün onun biznes üçün orta hesabla nə qədər pul qazandığını hesablamalısınız.

Biz orta hesab, marja və gəlirin nə qədər faizini yeni müştərilərin cəlb edilməsinə sərf etməyə hazır olduğumuzu nəzərə almalıyıq ki, oğlumuz üçün maşın və məşuqəmiz üçün mənzil üçün hələ də pulumuz qalsın.

Əlbəttə ki, istifadə etmək daha yaxşıdır orta LTV (Ömür boyu dəyər bir müştəridən onunla əməkdaşlıq etdiyimiz bütün müddət ərzində aldığımız qazancdır). Amma bu cür statistika illərdir toplanır və həmişə əldə olunmur.

Lena, mən heç nə başa düşmədim, düzgün izah et!

Daha aydın olması üçün müştərilərimizdən birinin - Qafqaz və Belokurixdəki sanatoriyalara turlar satan agentliyin köhnə biznes göstəricilərindən nümunə götürərək izah edəcəyəm. Saytın çevrilmə dərəcəsi 2,43% təşkil edir, orta hesabla agentlik bir satışdan 7060 rubl qazanıb.

Gəlin tamahkarlığımızın sərhədlərini - diqqət mərkəzində saxlayacağımız kontekstli reklamın performans göstəricilərini müəyyən edək. Borca və kreditlərə girməmək üçün nəzəri olaraq bir lider cəlb etmək üçün kampaniyaya gətirdiyi gəlirin 100% -dən çoxunu xərcləyə bilərsiniz.

Ancaq telefon üçün pul ödəməli, işçilərə maaş verməlisiniz və LeadMachine xidmətləri də pulsuz deyil. Amma biznes sahibi mənfəət görmək istəyir: nə qədər çox olsa, bir o qədər yaxşıdır. Bunu nəzərə alaraq, biz qazancın təxminən 20% -ni cəlb etməyə sərf etməyi xəyal etdiyimizi başa düşdük, bu, satış üçün 1412 rubl və ya hər tətbiq üçün 212 rubl (CPOо - gözlənilən satış qiyməti və CPLо - gözlənilən aparıcı qiymət).

Nəticədə əsas göstəriciləri görmək istədiyimiz intervalları müəyyən etdik.

Gözlənti və reallıq

Əsas göstəriciləri hesabladıq: səy göstərdiyimiz dəyər və yuxarı hədd, ondan uzaq durmaq lazımdır. İndi Yandex.Metrica və Google Analytics-i tez açaq və real CPL-in nəyə bərabər olduğunu hesablayaq.

Yandex.Metrica-da bütün kanallar üçün tətbiqlərin sayına standart “Mənbələr, xülasə” hesabatında baxmaq olar.

Açılan cədvəldə bir hədəf seçin və hər kanalın neçə proqram gətirdiyinə baxın.

Kontekst xərclərinə Yandex.Direct və Google AdWords reklam xidmətlərində baxmaq olar. Xərcləri müraciətlərin sayına bölürük və bir aparıcı üçün real dəyərimizi alırıq. Sonra ya rəqs edirik, ya da ağlayırıq.

Aparıcı qiymət sizə uyğun gəlirsə, qazanc əldə etmək üçün sadəcə olaraq reklam büdcənizə daha çox pul xərcləyin. Ancaq bu cür manipulyasiyalardan sonra CPL də arta bilər, buna görə də həmişə barmağınızı nəbzdə saxlamalısınız.

Əgər müştəri çox bahadırsa

Qurğuşun qiyməti qənaətbəxş deyilsə və ya daha da pisi, icazə verilən maksimum dəyərdən yüksəkdirsə, kontekstli reklamın effektivliyi çox şey arzulayır. Beləliklə, biz daha dərin qazmalıyıq.

Statistikaya Yandex.Direct-də Metrica-da baxmaq daha yaxşıdır. Standart hesabatları yenidən açın, mənbələrdə "Birbaşa, xülasə" seçin, istədiyiniz məqsədi göstərin.

İndi hər bir kampaniya üçün müraciətlərin sayını bilirsiniz. Əgər iki xidmətin inteqrasiyasını düzgün konfiqurasiya etmisinizsə, xərclərə “Birbaşa - xərclər” hesabatında və ya “Yandex.Direct”də baxmaq olar.

Tətbiqlərin sayı və xərclər haqqında Google AdWords statistikası ən yaxşı Google Analytics-də nəzərdən keçirilir. Bunu etmək üçün "Trafik mənbələri" - "AdWords" - "Kampaniyalar" seçin. İki xidmət əvvəlcə bir-biri ilə sinxronlaşdırılmalıdır.

Tətbiqin qiymətinin sizə uyğun gəlmədiyi kampaniyalar söndürülə, səhvlər yoxlanıla və optimallaşdırıla bilər.

Kliklərdə kontekstli reklamın effektivliyi

Kontekstli reklamın effektivliyini müəyyən etməyə kömək edəcək başqa bir göstərici CPC və ya klik başına xərcdir.

Nümunəmizə qayıdaq. İdeal bir dünyada bir tətbiqə 212 rubldan çox xərcləmirik. Veb saytın çevrilməsi – 2,43%. Bunlar. Təxminən hər 41-ci vebsayt ziyarətçisi sorğu göndərir. Bu göstəricini n adlandıraq, onu aşağıdakı düsturla hesablayacağıq:

Sonra ideal bir dünyada CPC 212 / 41 = 5 rubl 17 qəpikdən çox deyil. Bu dəyər Direct və AdWords-də təyin edilə bilər maksimum qiymət klik. Ancaq təəssüratlar və keçidlər az olacaq, buna görə də istədiyiniz trafikə nail olana qədər bu parametri tədricən artırmaq daha yaxşıdır.

Klik başına maksimum dəyəri artırarkən, xarabanın və yoxsulluğun sizi gözləyə biləcəyi bir hədd olduğunu unutmayın. Hesablamaq asandır:

ROI-də kontekstli reklamın effektivliyi

Başdan-ayağa analitik xidmətləri bütün bu hesablamaları sadə və avtomatlaşdırılmış edir. Siz hər bir kanalın xərclərini başa düşürsünüz və gəliri görürsünüz, investisiyaların qaytarılmasını görürsünüz.

Belə bir xidmətdən istifadə etmək mümkün deyilsə, sadəcə olaraq hər bir kanal üçün xərcləri və tətbiq qiymətlərini nəzarət edin və onları gəlirlə müqayisə edin. Bunun necə edildiyini mümkün qədər sadə izah etməyə çalışdım.

Ancaq hazır olun ki, hər bir kanal üçün ROI nəzərə alınmadan reklamın optimallaşdırılması əks nəticə verə bilər. Bizim nümunəmizdə Yandex.Direct-dən bir tətbiqin qiyməti CPLo-dan 14%, Google AdWords-dən isə 52% çoxdur. Lakin AdWords-ün ROI daha yüksəkdir: biz bu kanaldan 22 müraciət üçün Yandex.Direct-dən 23 tətbiqdən daha çox gəlir əldə etdik. Beləliklə, gedir.



Saytda yeni

>

Ən məşhur