Dom Odstranjivanje Pokazatelji učinka kontekstualnog oglašavanja. Proračun efektivnosti kontekstualnog oglašavanja

Pokazatelji učinka kontekstualnog oglašavanja. Proračun efektivnosti kontekstualnog oglašavanja

Kontekstualno oglašavanje radi, radi mjesec dana, radi dva. Ali ne miriše na veliki novac. I ispred vas se pojavljuje veliki kamen, a na njemu je natpis: "Ako optimizirate svoje oglašavanje, dobit ćete veliki (ili možda mali) prihod." Ako povećate budžet za oglašavanje, prihod će se povećati, a dobit će doći kako Bog pošalje.”

Možete baciti ždrijeb, vjerovati svojoj intuiciji ili pisati u "Bitku vidovnjaka". Više vjerujem analitici i brojevima. Reći ću vam svoje šamanske tajne o tome kako "osjećati" efikasnost kontekstualno oglašavanje.

Kako izmjeriti efikasnost kontekstualnog oglašavanja

Ključni indikator za sve kanale oglašavanja je trošak kupovine ili CPO (Cost Per Order). Da biste izračunali cijenu kupovine, trebate podijeliti troškove nabavke sa brojem plaćenih narudžbi. CPO se može izračunati za cijelu lokaciju ili za svaki kanal posebno.

Što je kupovna cijena niža, to je učinkovitiji kanal, kampanja ili oglasna grupa.

Kako broj primljenih prijava sa svakog kanala ne bi morao biti određen talogom kafe, preporučujem da unaprijed postavite ciljeve u Yandex.Metrici i Google Analytics, barem par sedmica unaprijed.

A da biste shvatili koliko novca treba izdvojiti da biste dobili jednu narudžbu, morate izračunati koliko novca u prosjeku donosi za posao.

Moramo uzeti u obzir prosječan račun, maržu i koliki postotak prihoda smo spremni potrošiti na privlačenje novih klijenata da nam ostane novca za auto za sina i stan za ljubavnicu.

Bolje je, naravno, koristiti prosjek LTV (Lifetime Value je profit koji dobijemo od jednog klijenta tokom čitavog perioda saradnje sa njim). Ali takve statistike se prikupljaju godinama i nisu uvijek dostupne.

Lena, ništa nisam razumeo, objasni kako treba!

Da bude jasnije, objasnit ću na primjeru starih pokazatelja poslovanja jednog od naših klijenata - agencije koja prodaje izlete u sanatorije na Kavkazu i u Belokurikhi. Stopa konverzije sajta je 2,43%; u prosjeku je agencija zaradila 7.060 rubalja od jedne prodaje.

Odredimo granice naše pohlepe – indikatore učinka kontekstualnog oglašavanja na koje ćemo se fokusirati. Da biste izbjegli zaduživanje i zajmove, ne možete potrošiti više od 100% prihoda koji teoretski donosi na kampanju za privlačenje jednog potencijalnog klijenta.

Ali morate platiti telefoniju, isplatiti plate zaposlenima, a usluge LeadMachine-a također nisu besplatne. Ali vlasnik preduzeća želi da vidi profit: što više, to bolje. Uzimajući ovo u obzir, shvatili smo da sanjamo da potrošimo oko 20% profita na privlačenje, što je 1.412 rubalja po prodaji ili 212 rubalja po aplikaciji (CPOo - očekivana prodajna cijena i CPLo - očekivana olovna cijena).

Kao rezultat toga, odredili smo intervale u kojima želimo vidjeti ključne indikatore.

Očekivanje i realnost

Izračunali smo ključne indikatore: vrijednost kojoj težimo i gornja granica, od kojih se morate kloniti. Sada brzo otvorimo Yandex.Metricu i Google Analytics i izračunajmo koliko je jednak stvarni CPL.

U Yandex.Metrici, broj aplikacija za sve kanale može se vidjeti u standardnom izvještaju „Izvori, sažetak“.

U tabeli koja se otvori odaberite cilj i pogledajte koliko je aplikacija donio svaki kanal.

Troškovi konteksta mogu se vidjeti u uslugama oglašavanja Yandex.Direct i Google AdWords. Dijelimo troškove s brojem aplikacija i dobivamo našu stvarnu cijenu po potencijalnom klijentu. Onda ili plešemo ili plačemo.

Ako vam olovna cijena odgovara, u potrazi za profitom, jednostavno ulijte više novca u svoj budžet za oglašavanje. Ali nakon takvih manipulacija, CPL se također može povećati, tako da uvijek morate držati prst na pulsu.

Ako je klijent preskup

Ako početna cijena nije zadovoljavajuća, ili, još gore, veća je od maksimalno dozvoljene vrijednosti, efektivnost kontekstualnog oglašavanja ostavlja mnogo da se poželi. Zato moramo kopati dublje.

Bolje je pogledati statistiku na Yandex.Directu u Metrici. Ponovo otvorite standardne izvještaje, u izvorima odaberite „Direktno, sažetak“, naznačite željeni cilj.

Sada znate broj prijava za svaku kampanju. Troškovi se mogu vidjeti u izvještaju „Direktno - troškovi“, ako ste ispravno konfigurisali integraciju dva servisa, ili u „Yandex.Direct“.

Google AdWords statistiku o broju aplikacija i troškovima najbolje je vidjeti u Google Analyticsu. Da biste to učinili, odaberite “Izvori prometa” – “AdWords” – “Kampanje”. Dvije usluge prvo moraju biti međusobno sinhronizirane.

Kampanje u kojima vam cijena aplikacije ne odgovara mogu se onemogućiti, provjeriti ima li grešaka i optimizirati.

Efikasnost kontekstualnog oglašavanja u klikovima

Još jedan indikator koji će pomoći u određivanju efikasnosti kontekstualnog oglašavanja je CPC, ili cijena po kliku.

Vratimo se našem primjeru. U idealnom svijetu ne trošimo više od 212 rubalja na aplikaciju. Konverzija web stranice – 2,43%. One. Otprilike svaki 41. posjetitelj web stranice podnese zahtjev. Nazovimo ovaj indikator n; izračunat ćemo ga pomoću sljedeće formule:

Tada CPC u idealnom svijetu ne prelazi 212 / 41 = 5 rubalja 17 kopejki. Ova vrijednost se može postaviti u Direct i AdWords kao maksimalna cijena klika. Ali bit će malo utisaka i prijelaza, pa je bolje postepeno povećavati ovaj parametar dok ne postignete željeni promet.

Kada povećavate maksimalnu cijenu po kliku, zapamtite da postoji granica iza koje vas mogu čekati propast i siromaštvo. Lako je izračunati:

Efikasnost kontekstualnog oglašavanja u ROI

Usluge end-to-end analitike čine sve ove proračune jednostavnim i automatiziranim. Razumijete troškove svakog kanala i vidite prihode, vidite povrat ulaganja.

Ako nije moguće koristiti takvu uslugu, jednostavno kontrolirajte troškove i cijene aplikacija za svaki kanal i usporedite ih sa prihodima. Pokušao sam što jednostavnije objasniti kako se to radi.

Ali budite spremni da optimizacija oglašavanja bez uzimanja u obzir ROI za svaki kanal može imati negativne rezultate. U našem primjeru, cijena aplikacije iz Yandex.Directa premašuje CPLo za 14%, a aplikacije iz Google AdWords-a za 52%. Ali ROI AdWordsa je veći: dobili smo više profita od ovog kanala za 22 aplikacije nego za 23 od Yandex.Directa. Tako to ide.

Moderna promocija web stranica je nemoguća bez odgovarajućeg kontekstualnog oglašavanja. Kontekstualno oglašavanje na Internetu postaje efikasan element rada SEO stručnjaka, koji garantuju rast popularnosti stranica i njihovu percepciju od strane pretraživača. Kontekstualno oglašavanje je u suštini tekstualno plaćeno oglašavanje koje se prikazuje kada se u pretragu unesu određeni upiti.

Takav alat postaje najbolja opcija za komercijalne sajtove čiji uspeh zavisi od ciljanih posetilaca. Ako su top pozicije u rezultatima pretrage nedostupne iz više razloga, kontekstualno oglašavanje postaje pravo rješenje problema.

Kontekstualno oglašavanje na Internetu

Upravljanje kontekstualnim oglašavanjem i procjena njegove učinkovitosti

Za procjenu efikasnosti dovoljno je koristiti alate za mjerenje indikatora kao što su CTR (click-through rate), broj klikova, prosječna cijena po kliku i drugi. Pored toga, potrebno je da procenite efikasnost ponašanja posetilaca na promovisanom sajtu. Ne samo da potencijalni klijent prati oglas do vaše web stranice, već mora i izvršiti kupovinu.

Sjećam se vremena kada ste mogli pokrenuti kontekstualno oglašavanje na web stranici i pridobiti klijente.

Nakon povećanja konkurencije, investicije su porasle, ali je efikasnost, naprotiv, počela rapidno da opada.

Stoga se sada ne možete nadati samo slučaju, već morate biti u stanju izmjeriti učinkovitost kontekstualnog oglašavanja i na vrijeme kazniti izvođača za njegove greške.

Ali hajde da se odmah odlučimo. Stručnjaci za postavljanje kontekstualnog oglašavanja gotovo neće moći izračunati učinkovitost ponuđenih modela. Uskoro ćete shvatiti zašto je to tako.

Stoga će članak prvenstveno biti koristan poslovnim menadžerima, kojima direktori donose izvještaje ogromna količina brojke koje je nemoguće razumjeti. Ako ovo zvuči kao vama, onda sedite, na putu smo.

Jedan po jedan

Započeti članak o efikasnosti kontekstualnog oglašavanja pričom o tome šta je kontekstualno oglašavanje, po mom mišljenju, je loše ponašanje. Ako ne znate šta je ovo, pročitajte članak

Sve opisuje vrlo detaljno i sa primjerima (kao i u svim našim člancima).

Počeću od činjenice da je za stručnjaka koji radi kontekstualno oglašavanje (direktologa), i za vlasnika preduzeća kome direktor donosi ove izveštaje, efikasnost potpuno različite stvari, a kriterijumi za njeno ocjenjivanje su takođe potpuno različiti.

U glavi direktora

Za tipičnog režisera, efektivnost kontekstualnog oglašavanja mjeri se u 4 dimenzije. Rijetko srećemo specijaliste koji gleda dalje i dublje:

  1. Tranzicije. Koliko je klijenata kliknulo na oglas nakon pokretanja oglasa.
  2. CTR kompanije. Omjer prikaza oglasa i broja ljudi koji su kliknuli na oglas.
  3. Cijena po kliku. U kontekstualnom oglašavanju plaćate samo za klikove.
  4. Odbijanja. Prikaz broja ljudi koji su bili na stranici manje od 15 sekundi (u Yandex.Metrici).

Zdravo. Možete lako pogledati prva dva pokazatelja efikasnosti kontekstualnog oglašavanja na bilo kojoj web stranici.

Od najintuitivnijih odaberite ili Google Analytics. Da biste vidjeli ostalo, potreban vam je pristup lični račun kontekstualno oglašavanje.

Upravo po ovim pokazateljima direktori ocjenjuju svoj rad. „Je li CTR visok? Da li se vaša cijena po kliku smanjuje? Pa šta još hoćeš od mene? Odlično mi ide!"

Ovdje zabava počinje. Jer poslodavac sve vidi u potpuno drugim bojama.

VEĆ IMAMO VIŠE OD 29.000 ljudi.
UKLJUČI

U glavi vođe

Za poslovnog menadžera, efikasnost kontekstualnog oglašavanja mjeri se na sljedeći način.

I... U teoriji, trebali bi postojati jasni kriteriji po kojima svaki menadžer ocjenjuje “efikasnost online oglašavanja”.

Ali ih nema. Za neke je to promet na web stranici, a za druge pozivi i narudžbe. Za druge - budžet za oglašavanje koji se troši. Za četvrtu - novac u kasi na kraju mjeseca.

Ali ako je vlasnik nekoliko dana u braku s kontekstualnim oglašavanjem, tada, odbacivši imaginarne kriterije, počinje dolaziti do logičnih ciljeva, koji, ovisno o poslu, mogu imati jedan od tri oblika rezultata:

  1. Novo (obrazac na web stranici);
  2. Pozivi;
  3. Kupovine.

Treći gol je najbolji. Prva dva također nisu loša opcija, iako će na kraju ipak dovesti do posljednje.

Svaki menadžer uzima za osnovu jedan od navedenih rezultata. I suštinski se razlikuju od onoga što direktor mjeri. Hajde da saznamo gde je sada istina.

Tri pristupa

- Trošim 200 hiljada rubalja mjesečno na oglašavanje na Internetu. Gdje su moji klijenti?
-Imate veoma visok CTR.
- Dođavola sa tvojim CC... kako se zove? Gdje je efikasnost?
- Kako smatrate efikasnost? Koja formula?
- Koja je formula? Vidim malo prodaje.
- Vidim.

Ovo neće raditi

Nemojte to raditi na ovaj način. Svi smo mi ozbiljni biznismeni, što znači da moramo ozbiljnim pristupom mjeriti rezultate kontekstualnog oglašavanja.

U idealnom slučaju, možete razumjeti indikatore direktora, ali ako vam se ne sviđaju, onda morate sve uračunati u primljeni novac.

Stoga, posebno za vas, dragi čitaoče, pripremio sam 4 pristupa za odlučivanje da li je vaša kampanja efikasna ili ne.

Ovo su gotove formule zasnovane na vašem nivou znanja i želji da upoznate svaki atom u svom oglašavanju.

ROMI. Početni nivo

Najlakši način da se proceni efikasnost kontekstualnog oglašavanja je izračunavanje ROI.

Ovo je metrika ROI koja se koristi u gotovo svakoj liniji poslovanja.

Ako je ROI veći od 100%, onda je ovo dobra vijest, što znači da najvjerovatnije nemate gubitak.

Kažem “vjerovatno nije gubitak” jer još uvijek trebate ukloniti troškove i druge troškove. Zato je ovaj model za početnike.

Ako želite saznati više o ovom pristupu i vidjeti primjere kako izračunati ROMI, toplo preporučujem da pročitate naš članak.

CPL. Iskusni nivo

CPL je trošak jednog kontakta ili, kako je sada moderno reći, trošak olovke/aplikacije.

Ovaj indikator se izračunava pomoću formule za određeni vremenski period. Tipičan period je mjesec dana, budući da kompanija jednom mjesečno isplaćuje platu direktoru.

Budući da ponekad nije moguće doći do svih aplikacija telefonom i razgovarati o vašem proizvodu. Stoga obavezno uklonite nekvalitetne vodove.

Ostaje samo spojiti broj poziva sa aplikacijama za konačni rezultat.

CPS. Veoma iskusan nivo

CPS je trošak po prodaji. Samo mi to nazivamo troškovima kupaca.

Na primjer plastični prozori, to je onaj koji je ostavio zahtjev na web stranici, dogovorio sastanak sa menadžerom i došao u kancelariju da uplati akontaciju. Također se izračunava prema formuli:

Da biste razumjeli koliko je vrijednost klijenta adekvatna u vašem trenutnom kontekstu, morate znati maksimalnu dozvoljenu vrijednost, uzimajući u obzir sve troškove i prihode.

Osim toga, klijentov trošak će biti odličan početak razgovora sa bilo kojim direktorom.

Uostalom, nakon što mu kažete da vam treba prodaja (u najgorem slučaju, aplikacije) za 2000 rubalja, on neće imati na umu da vam se opravdava ogromnim CTR-om.

Ali ni direktolozi nisu budale, tražit će od vas konverzije na svakom . Zato budite spremni na ovo.

LTV. Master nivo

Ako to uradite, onda ćete, prvo, biti veoma iznenađeni brojevima koje dobijate, a drugo, umnogome ćete promeniti svoj pogled na privlačenje klijenata.

I treće, bit ćete iznad 90% ruskih poduzetnika koji se još uvijek oslanjaju na oko. To znači da je povećana radna efikasnost odmah iza ugla.

LTV je iznos novca koji ćete dobiti od klijenta tokom čitavog perioda njegove interakcije sa vašom kompanijom. Kako kažu, "dok te smrt ne rastavi".

Na primjer, jedan od naših klijenata vjeruje da mu kontekstualno oglašavanje na prikazivačkoj mreži daje klijente koji donose 37% više novca godišnje u odnosu na klijente iz kojih dolaze.

Da, za ovo otkriće mu je bila potrebna analitika za godinu dana, ali jednostavno izračunavanje ROI za mjesec dana ne bi mu dalo takav uvid.

Da biste izračunali ovaj indikator, trebat će vam veza između vašeg poslovanja i.

Ali vjerujte mi, isplati se. Ova analiza efikasnosti kontekstualnog oglašavanja je najpouzdanija. A gledajući unaprijed, nema potrebe reći da nemate ponovnu prodaju.

Oni postoje u svakom poslu, samo ih još niste implementirali. Mogu se kladiti na bilo šta 😉

Između ostalog. Ako ste zainteresovani za analitiku, onda će Roistat biti vaš vjerni asistent. I pored besplatnih 14 dana, dobit ćete još 5.000 rubalja (koristeći promotivni kod “INSCALE”). kao poklon.

UKRATKO O GLAVNIM STVARIMA

Posao nije samo sreća i instinkt, već i kalkulacija. U poslu se sve mora mjeriti brojkama.

Možda izgledaju lijepo na papiru (visok CTR i nizak), ali kvalitet aplikacija ostavlja mnogo da se poželi i na kraju ćete potrošiti više na privlačenje klijenta nego što na njima zaradite.

Dakle, prošlo je vrijeme općih proračuna. Pročitajte sve detaljno. Štaviše, sada znate šta trebate pitati direktora: ROMI, CPL ili CPS prilagođen za LTV.

Direktor će vam lako dati prva dva pokazatelja, ali da biste dobili drugi, moraće da se potrudi, a, kao što znate, to niko ne voli da radi. Ali stani na svome.

P.S. Većina poslovnih lidera ne voli oglašavanje na Google-u.Adwords, vjerujući da će, pošto ja nisam tu, biti efikasan za mene.

I želim vas razočarati najnovijim statistikama o troškovima oglašavanja na Googleu u odnosu na Yandex:

  1. Za centar Rusije cijena privlačenja bila je niža za 11,2%;
  2. Za gradove sa preko milion stanovnika, trošak je pao za 14,6%;
  3. Za gradove manje od milion, rezultat je dostigao 25,3% u korist Gugla.

Pošaljite svoj dobar rad u bazu znanja je jednostavno. Koristite obrazac ispod

Studenti, postdiplomci, mladi naučnici koji koriste bazu znanja u svom studiranju i radu biće vam veoma zahvalni.

Slični dokumenti

    Proces organizacije kontekstualne reklamne kampanje. Praćenje napretka kampanje i optimizacija oglašavanja. Jednostavnost korištenja Google AdWordsa. Procjena komunikacijske efikasnosti. Glavne razlike između Google AdWords i Google AdSense sistema.

    kurs, dodan 10.07.2012

    Mogućnosti i ograničenja u korištenju oglašavanja na Internetu, njegove karakteristike i vrste: brendiranje (imidž), proizvod i trgovina. Direktan marketing i individualizacija online oglasa. Karakteristike medijskog i kontekstualnog oglašavanja, koncept targetiranja.

    sažetak, dodan 01.02.2011

    Teorijski aspekti razvoja reklamne kampanje na Internetu. Perspektive razvoja i uloga oglašavanja na Internetu. Opće karakteristike oglašavanja, njegova svrha, klasifikacija. Proces razvoja reklamne kampanje na Internetu: ciljevi, zadaci, praksa.

    kurs, dodan 09.10.2007

    Suština, ciljevi, ciljevi medijskog oglašavanja, njegove karakteristike, prednosti i nedostaci. Principi organizovanja efektivnog medijskog oglašavanja. Planiranje oglašavanja na Internetu. Praćenje realizacije reklamne kampanje, indikatori za procjenu njene efikasnosti.

    kurs, dodan 11.05.2012

    Pojam i metode promocije u marketingu. Suština, klasifikacija, funkcije oglašavanja, njegova efikasnost i uloga u modernog društva. Kreiranje reklamne poruke i razvoj reklamne kampanje. Vrste internet oglašavanja. Pravila za njegovo kreiranje i postavljanje.

    kurs, dodato 01.07.2014

    Koncept i opšte karakteristike Internet oglašavanje kao prezentacija robe, usluga ili preduzeća na Internetu, upućeno masovnom klijentu i ima prirodu uvjeravanja. Proces kreiranja kontekstualnog oglašavanja i procena njegove praktične efikasnosti.

    prezentacija, dodano 07.10.2014

    Kontekstualno oglašavanje - postavljanje online oglašavanja na osnovu korespondencije sadržaja reklamnog materijala s kontekstom internet stranice na kojoj je postavljen reklamni blok; prednosti i mitovi u oblasti kontekstualnog oglašavanja, naučni pristup njegovoj evaluaciji.

    sažetak, dodan 25.11.2011

    Platforme za oglašavanje na Internetu i metode za procjenu njihove efikasnosti. Faze izrade medijskog plana. Konkurentska analiza taksi tržišta i identifikacija ciljne publike, taktički plan promocije taksi vozila i efikasnost kontekstualnog i medijskog oglašavanja.

    teze, dodato 02.09.2016

26.04.2018 Vrijeme čitanja: 8 minuta

U prvim člancima naše serije o kontekstualnom oglašavanju otkrili smo osnovne koncepte CI-a i saznali kako on funkcionira: ovo su početne informacije, minimalne osnove koje su potrebne za predstavljanje manje-više opće slike. Današnji treći članak ide u nešto užu specijalizaciju: reći ćemo vam kako analizirati kontekstualno oglašavanje.

Analiza učinkovitosti kontekstualnog oglašavanja: koje alate koristiti

Yandex i Google razvili su posebne analitičke mehanizme za svoje sisteme - Yandex.Metrica i Google Analytics. Riječ je o specijalnim alatima zahvaljujući kojima vlasnik naloga može razumjeti što se događa na stranici nakon što korisnik klikne na oglas (koriste se i isti sistemi analize). Imaju sistemske i funkcionalne razlike, ali bez obzira na to koji pretraživač koristite za promociju svojih kampanja, morate biti u stanju postaviti ciljeve.

Započnimo pregled s ciljevima Yandex.Metrice. Ovaj analitički alat Metrica uzima u obzir sve posjete stranici - i bez obzira odakle korisnik dolazi, ali zahvaljujući integraciji sa Directom, možete dobiti informacije o Kirgiskoj Republici. Da bi to bilo ispravno, morate postaviti ciljeve. Cilj je određena radnja korisnika koja se očekuje kao odgovor na reklamu.

Primjer kreiranja ciljeva u Yandex.Metrici

Ciljeve morate postaviti odmah, jer će se oni koristiti za generiranje izvještaja o radu CD-a i omogućavaju vam praćenje radnji posjetitelja. Na primjer:

  • postavite cilj “Broj pregleda” - pratimo i vidimo u izvještaju broj posjeta tokom kojih su određene stranice pregledane;
  • postavite cilj "Posjeta stranice" - pratimo da li je posjećena stranica ili nekoliko stranica stranice, da li je bilo klikova na vanjski link, da li je kliknuto na dugme Email i datoteka je preuzeta;
  • postavili smo cilj “JavaScript događaj” - pratimo gotovo sve proizvoljne događaje na stranici koji ne mijenjaju adresu stranice: klik na dugme, popunjavanje obrasca, vrijeme koje korisnik provede na stranici;
  • Postavili smo "kompozitni cilj" - pratimo sve gore navedeno.

Možete saznati više o postavljanju ciljeva u Direct u Yandex.Help-u.

Nakon instaliranja brojača metrika na stranicu za koju su potrebni podaci, započet će prikupljanje podataka za ciljeve i generirati izvještaj.

Šta možete naučiti iz izvještaja?

  • Za koje kampanje? reklame, ključne riječi i fraze koje pretražuju korisnici pronalaze i posjećuju vašu stranicu, kao i u kojoj regiji se ti korisnici nalaze i iz čega reklamna platforma otišli su na vaš resurs.
  • Ko je vaša publika: pol, godine, interesovanja, preferencije se analiziraju pomoću Crypt tehnologije.
  • Da li je kampanja postigla svoje ciljeve – da li su se korisnici ponašali kako ste očekivali: kliknuli na linkove, popunili formulare, preuzeli fajlove, posjetili potreban broj stranica na sajtu, registrovali se ili pretplatili na newsletter i tako dalje.
  • Ako ste vlasnik online trgovine, onda pomoću Metrice možete primati detalji o narudžbama koje su postavljene na Vašoj web stranici, kao i podatke o tome koliki je profit svaka narudžba donijela i odakle dolaze narudžbe s najvećom cijenom.
  • Direktno u sučelju Metrica možete procijeniti koliko je potrošeno na oglašavanje, šta prosječna cijena konverzije, kolika je prosječna ili ukupna cijena po kliku za regiju, zahtjev ili web lokaciju.
  • Koristeći uslugu „Ciljani poziv“ možete uporediti koliko efikasno funkcionišu različiti kanali promocije: vi, kao vlasnik naloga, dobijate posebne telefonske brojeve, povezujete ih sa različitim izvorima, a zatim se automatski broj na veb stranici i na virtuelnoj vizit kartici zamijenjen prema izvoru - na ovaj način možete saznati s kojeg kanala je došao poziv.

Kako izgleda izvješće Yandex.Directa iz Metrice?

Kao iu Metrici, u Google AdWords-u dobijate izvještaj o radu kampanje:

Kako izgleda CI izvještaj iz Google Analyticsa?

E-trgovinu iz Google Analytics teže je postaviti i ima opsežnije rezultate od Metrice.

Postoje dvije vrste postavki: standardne (kao u Metrici) i napredne - najzanimljivije i bogate širokim spektrom korisnih podataka. Ako postavljanjem standardne opcije saznamo informacije o narudžbama i koliko koštaju, onda će nam napredna opcija dati informacije o raznim radnjama korisnika s robom, na primjer:

  • klikovi na kartice proizvoda u katalogu i pretraživanje;
  • manipulacija artiklima u korpi (na primjer, dodavanje ili brisanje);
  • detaljan pregled naručivanje i tako dalje.

Na kraju perioda dobijate dva izveštaja: “Pregled e-trgovine” i “Učinak proizvoda”. To uključuje:

  • informacije o prihodima od proizvoda, stopama konverzije (više o njima u nastavku);
  • prosječan broj stavki po transakciji;
  • prosječna vrijednost narudžbe;
  • informacije o povratu novca;
  • trošak robe, koji omogućava kupcima da dodaju robu u korpu i naruče i drugo.

Zašto je ova vrsta e-trgovine korisna za online prodavnice? Jer u suštini jeste generalizovane karakteristike ponašanje potrošača, koje pomaže u određivanju ne samo buduće strategije online trgovine, već i razumijevanja u što ulagati, a u što ne; šta će doneti profit, a šta ne. Ovo nisu samo podaci o tome koliko je prodato i koliko je zarađeno, to su pokazatelji kvaliteta koji vam omogućavaju da prepoznate greške u radu i uštedite pravi novac.

KPI kontekstualnog oglašavanja

KPI (od engleskog key performance indicators) – ključni indikatori učinka Republike Kirgistan. Ovo su karakteristike koje daju razumijevanje koliko je CD profitabilan za poslovanje i koliko je ekonomski opravdano trošenje budžeta na ovom kanalu.

Ne postoje šabloni za KPI i nemoguće je reći koji nivo svakog indikatora treba da bude i koja kombinacija će biti 100% dobitna. Međutim, analiza ovih pokazatelja pomaže u prepoznavanju problema i preusmjeravanju kampanje u profitabilnom smjeru.

Ako su podaci o trgovini konfigurirani, ROI se može vidjeti u Google Analyticsu u izvještaju “Analiza troškova”, odjeljak “Izvor prometa”, kolona “Povrat ulaganja u oglašavanje”.

Upravljanje kontekstualnim oglašavanjem zahtijeva ne samo analitičke, već i kreativne sposobnosti. Važno je ne samo pravilno analizirati podatke iz izvještaja i sastavljati relevantne tekstove oglasa – potrebno je kreirati zanimljive i atraktivne za korisnike reklamne kampanje. Kod nas možete naručiti postavljanje kontekstualnog oglašavanja na ovom nivou, pisati ili nas pozvati!



Novo na sajtu

>

Najpopularniji